onsdag den 13. december 2006

November 2006

Elaine og Duane blev indtil til 6. november, og i den tid de har været her skete der en masse. Vi så Griffith observatoriet og Page Museet - La Brea Tar Pits. Og så var det os tiden hvor jeg for alvor begyndte at få hjemve, men det gik hurtigt over igen.

8. november til 12. november boede vi alle ved Lisa's mor og stedfar i Newport Beach, længere syd på. Vi skulle ha ryddet huset for termitter, og huset kan ikke være beboet i den tid. Det var hyggeligt at være dernede, men det var os rart at komme hjem igen. Jeg snakkede med deres nabo som er halv nordmand og halv dansker. Det var underligt, men rart at snakke dansk igen med en man stod overfor. Fik samme weekend bekendskab til en anden dansk au pair som befandt sig lige udenfor LA.

16. november fik jeg så endelig kontakt til den anden danske pige, Tanja, og hun har gennem den familie hun er ved kontakt til en anden dansker, Martin. Han har tidligere været au pair ved den pågældende familie.

17. - 18. november skulle jeg i San Diego Zoo, som er verdens største zoo. Det foregik sammen med andre au pairs gennem sammen bureau som jeg.

23. november var Thanksgiving, og det skulle holdes ved os. Vi blev godt 10 voksne, og vi havde en god dag, og en masse madrester i overskud.

24. november havde Mike fødselsdag, så Lisa, Mike og James tog til et akvarium, og efter det på hotel. Jeg var derfor alene hele weekenden.

26. november mødtes jeg med Tanja i Bel Air, hvor familien hun er ved bor. Og så kørte vi ind til Martin, så jeg os kunne møde ham.

Ingen kommentarer: