onsdag den 13. december 2006

September 2006

1. september til 4. september tilbragte vi alle på Mike's forældres heste ranch ca. 4 timer nord for LA. De bor udenfor San Luis Obispo, mellem bjerge omkring dem. På vejen derop stoppede vi i den danske by Solvang, som ligger halvvejs mellem ranchen og hvor vi bor.

5. september startede jeg så på Los Angeles Harbor College, som ligger i San Pedro, ca. 20 minutter fra hvor vi bor. Så indtil jul skal jeg i skole hver mandag og tirsdag aften, 2 forskellige klasser.

Skulle tage kørekort herover for at køre lovligt, og det fik jeg d. 12. september.

Vi fejrede min fødselsdag på min fødselsdag, men den bedste chocoladekage jeg nogensinde har smagt, og så bestilte vi selvfølgelig mad udefra. Det var en stille og rolig dag, for både Mike og Lisa var på arbejde hele dagen.

Ingen kommentarer: