onsdag den 20. december 2006

Snart jul...

så er der ikke mere end 4 dage til jul, og jeg har fået afsluttet mine to college klasser, sociology and health. Venter stadig på svar om hvordan sociologi er gået, men håber på det bedste. I health gik det godt, topkarakter så det kan ikke blive bedre! Men jeg er nu allerede begyndt at kede mig, fordi jeg ikke har lektier at tænke på længere. Men skal vist bare vænne mig til det, og så er der så mange bøger i huset jeg kan læse, så bør ikke kede mig. Jeg begyndte på julegave indkøb i dag, og skal fortsætte de næste par dage, og så skulle jeg vist være klar til jul. Juleaften holdes her i huset sammen med Lisa's familie på hendes fars side, så vi blir vist nok et sted mellem 20 og 30 mennesker. Juledag skal vi ned til Lisa's mor for at spise morgenmad med den side af familien. Det glæder jeg mig til. Ellers så regner jeg bare med at skal slappe af mellem jul og nytår og blive klar til at tage til New Jersey i nytåret, hvor jeg skal besøge en anden au pair.

Ingen kommentarer: