mandag den 25. december 2006

Jul i LA!


Så er julen så småt overstået. Det hedder i hvert fald sidst på dagen den 25. december. Jeg har haft en god jul her sammen med hele familien. De har alle gjort det til en uforglemmelig jul, og ikke mindst vejret var uforglemmeligt. Vi havde mellem 20 og 25 grader hele den 24. december. Det var skønt! - Eller lige varmt nok, for det er nu ikke som det danske vejr.

Vi blev ca. 15 juleaften, og de var alle fra Lisa's fars side af familien. Og den 25. december skulle vi til morgenmad ved Lisa's mor og stedfar. Der mødte jeg nogle flere fra stedfaderens familie, end dem jeg hidtil har mødt.

Mange vil nok tro at jeg savnede min egen familie hjemme i lille Danmark, men det var slet ikke så galt. Har min hel egen familie herover, og betyder alt for mig mens jeg er herover i LA.

Lisa og Mike, samt James tager op på ranchen en af de næste dage for at besøge Mike forældre, mens jeg bliver tilbage i LA. Jeg skal sammen med Lisa's mor og stedfar se "the glory of christmas" (Her er hjemmesiden lige, hvis der er nogle der vil læse om det. www.crystalcathedral.org/glory_christmas/index.cfm) Jeg er meget spændt på at skal se det, og derefter tager jeg til New Jersey for at fejre nytår sammen med en anden au pair, som jeg mødte mens jeg befandt mig i NY i starten af mit ophold i USA.

Ingen kommentarer: