mandag den 19. februar 2007

Fantastiske oplevelser



En ny uge er godt i gang og der er sket en del siden sidst.

Jeg skulle have været i Dianeyland i en hel weekend med de andre au pairs, men turen blev aflyst. Heldigvis var der andre end mig der brokkede sig over at det var aflyst, så jeg kom alligevel i Disneyland i sidste ende. Det blev dog ca. 1½ time senere end planlagt, fordi hende der skulle hente mig var forsinket uden at nævne det til nogen. Vi var 3 au pairs der var i Disneyland, og vi havde en god dag på trods af at vi ikke kunne finde den 4. au pair i Disneyland som vi skulle mødes med.

Her i weekenden vi lige har overstået, var jeg med hele familien oppe i Lake Tahoe, som er et ski område splittet mellem Californien og Nevada. Vi havde en god weekend, men fik ikke så meget søvn. Første nat et fremmed sted er sjældent endt med god søvn, men at de andre to nætter blev forstyrret af gråd og syge børn, er noget helt andet. Og skiferie i 10-15 graders varme er ikke det fedeste, men naturen var værd at tage til Tahoe for, også selvom at propperne i ørene ikke er så rare at døje med i flyveren...følte nærmest at jeg blev døv.

Ingen kommentarer: