tirsdag den 6. marts 2007

Marts - sommer eller forår?

Tiden går, og det er i hvert fald ikke langsomt. Vi er gået ind i marts, og det betyder foråret er på vej. Men herover er det nu nærmere sommeren. Vi har pt dage med op mod 30 graders varme :) Det er nu varmt! Men ikke nok med at det er ved at være sommer, så betyder marts også at jeg har været herover i 7 måneder. Kan virkelig ikke forstå at jeg har været væk fra Danmark i 7 måneder allerede, men det er nu så sandt som det kan være.
James bliver også større og større. Han er snart 15 måneder gammel, og går ikke mere. Han løber i stedet, for ellers går det ikke hurtigt nok. Vi nyder at have en park lige i nærheden hvor vi ofte tager over for at lege. Han vil nu helst bare sidde i græsset og samle skrald op, eller hvad han ellers finder i græsset. :)
Så har jeg været i Disney's California Adventure Park sammen med en anden au pair. Vi havde en god dag, og vejret var fantastisk. Vi prøvede forskellige forlystelser, og det var lidt vildt. Men én ting som vi bare ville prøve var "Grizzly River Run". Jeg læste godt nok skiltet inden vi prøvede den, men hængte mig ikke så meget i ordene, hvilket var en fejltagelse. På skiltet står der: You will get wet, You might get soaked. Og ja, ja, så slemt kan det heller ikke være, men det var nu så sandt som det kunne være. Jeg blev våd, og drengen på min venstre side blev faktisk gennemblødt. Men bortset fra at vi blev våde, så var det faktisk meget sjovt. Tror ikke at jeg vil synes Fårup sommerland vil være noget værd når jeg kommer hjem, for Disney's adventure park er bare meget sjovere.

Jeg har langt om længe fået kontakt til en anden dansk au pair. Hun er ved en familie godt en times kørsel fra hvor jeg er. Håber at jeg får noget med hende at gøre gennem mine de sidste 5 måneder herover. Jeg har også noget kontakt til familien der bor her i Rancho Palos Verdes, hvor manden er dansk. Det er en rigtig rar familie, og det er rart at have et sted at tage hen, hvis jeg lige har brug for at komme lidt ud af huset.

Ingen kommentarer: