mandag den 23. april 2007

Sports begivenhed!



Så har jeg endelig fået den fede oplevelse at se en kamp live herover. Det blev en Baseball kamp, og det er det fedeste! Selvom jeg ikke kender meget til sporten, er det nemt at følge med i spillet.
Lisa, Mike og James var inviteret af en kolega og ven til Lisa, så jeg skulle egentlig ikke have været med, men vi fandt ud af at James kunne komme ind gratis, så de havde pludselig en ekstra billet. - Den fik jeg! Jeg var vildt glad for det, for ville gerne ind og se en baseball kamp. Vi så LA Angels vs. Seattle, og selvfølgelig var det LA Angels vi holdt med, og hvad jeg ved af vandt de. (Så ikke de sidste to innings, for James skulle hjem og sove)
Der var omkring 43.572 tilskuere, så der var bare mange mennesker.... Og vi havde nogle af de bedste pladser, så det kunne ikke være bedre. Vi havde tilmed tjener på....De kom ind og tog imod mad og drikke bestillinger og serverede det for os, så det var luksus! Det mad og drikke der gerne skulle nydes under en kamp er: Øl, Hotdogs, saltkringel med sennep og sidst men ikke mindst, peanuts. Hotdogs er nu ikke som de danske, men man kan vænne sig til meget, hvis man er sulten nok.

1 kommentar:

LeneRoz sagde ...

Hi Annemette.
Jeg har nu også fået en blog www.leneroz.blogspot.com, da jeg lukker min hjemmeside ned.Men jeg tror vist nok at du har fået min mail omkring det.Vildt fedt at du har været inde og se en baseball kamp...glæder mig til du kommer hjem igen. Herover går det også godt. Jeg er godt igang med mit fordybelsesprojekt.Og jeg skal også snart til at starte i ny tjeneste i ÅVM - Teamleder for en af formiddagsgudstjenesterne. Det er et stort skridt for mig. Det er en af de der "træder ud af båden"-oplevelser. Det er skræmmende, men spændende.
Guds Velsignelse
Lene Rosager