tirsdag den 8. maj 2007

Maj, og 3 måneder tilbage....

Så er vi kommet ind i maj, og det er faktisk den 8 i dag og dermed 3 måneder tilbage til mit VISA udløber. Tiden går pludselig meget stærkt og det er nu jeg skal til at opleve det jeg vil nå inden tiden udløber.

Jeg har fundet en anden au pair som jeg snakker godt med. Vi var sammen sidste weekend, og det var rigtig hyggeligt. Hun er inde i Beverly Hills området, så vi tog ind på Sunset Blvd fredag aften, for at se hvad der foregik der. Der gik ikke lang tid før vi mødte nogle unge mennesker som vi faldt i snak med, og tilbragte nogle timer sammen med dem. Håber det er nogle vi får mere kontakt med, for det er nu rart at have nogle amerikanere at snakke med, som ikke er en del af familien.

Så har jeg igen været over i den danske kirke. Det var rigtig hyggeligt, og på trods af at alle er 40+, er der meget man kan snakke med dem om. Det er tilmed rigtig rart at snakke dansk med nogle mennekser.

Vi har fået sommer herover nu. Det er godt nok alt for varmt for mig. Vi har dage med over 30 graders varme, og jeg kan ikke forstå hvordan de "indfødte" kan holde det ud. Jeg har det klart bedst indenfor i huset, eller i bilen når den er kølet godt af. Tror ikke det varer længe før det er tid til strandtur, så det glæder jeg mig også til. (Lisa er i hvert fald snart færdig med hendes master grad, og derefter lyder det til vi skal til at benytte os af at vi kan være to om at tage James med til stranden.)
Det er sådan cirka sidste nyt herfra - i hvert fald hvad der var værd at snakke om ;-)

Ingen kommentarer: