mandag den 4. juni 2007

Juni - måneden med dårlig udsigt...

Juni...wow hvor tiden bare går hurtigt. Jeg kan næsten ikke forstå at jeg nu har været væk fra Danmark i 10 måneder. Det betyder så at jeg har 2 måneder tilbage, og føler stadig at der er en del jeg vil ha' oplevet mens tid er, men hvor meget jeg nu får oplevet ved jeg ikke endnu.
Jeg kan næsten ikke vente til at komme hjem nu, men ved også at det bliver hårdt at tage væk fra mit "hjem" i USA. Her er en familie, der er blevet min familie, og det bliver ikke nemt at tage afsked med dem, men det trøster mig at jeg kan komme tilbage og besøge dem, og at jeg skal hjem til min familie igen. Glæder mig til at se familien igen!

Der sker ikke så meget her lige for tiden. Slapper mest af, som jeg nyder godt af. Har her i weekenden været over i den danske kirke til en jazz koncert, og det det var nu ik' så ringe endda. Det er altid rart at snakke emd nogle mennesker der har en eller anden form for kontakt med det danske.

Midt i juni skal jeg være sammen med de andre au pairs, hvor vi skal se Universal Studies, og det glæder jeg mig til. Håber det blir en kanon oplevelse.

I starten af Juli får jeg besøg af to andre au pairs som jeg var på træning med i NY i starten af mit ophold. Det ser jeg frem til, for det er nu rart at snakke med nogle om sit ophold, som man startede ud med at være sammen med. Og til sidst, så skal jeg til at have planlagt min sidste uges ferie. Ved stadig ikke hvor jeg vil hen, men håber at finde ud af det snart, så jeg kan få mig en fly billet.

Mange af jer tror jo at vi har det rigtig varmt herover og sol hele dagen lang, men det er altså ikke tilfældet for mig. Da vi bor på en bjergside ud til vandet, hænger disen over og hver dag. Udsigten er derfor meget dårlig det meste af dagen, og det er egentlig ikke så sjovt at køre på de kringlede veje op ad bjergsiden, for der holder som regel parkerede biler i begge sider. På grund af den dis over os, er det ikke helt nemt at forudse vejret lidt længere inde i landet hvor vi befinder os om formiddagen, for det er ikke som her vi bor. Men selvom at der er diset har vi dog stadig en 20-25 grader de fleste af dagene, men må nu indrømme at jeg stadig går i lange bukser og langærmet trøje de fleste af dagene.

Ud over dette har jeg endelig fået lavet et web fotoalbum. Det har jeg lavet et link til ude i siden, og vær så velkommen til at se dem, hvis du har lyst til det. Det er billeder over den tid jeg har været her, og ikke alle er måske noget ved, men for mig betyder de meget.

Mange spørger også stadig til hvornår jeg kommer hjem til det danske igen, og jeg ved ikke hvornår det sker, men håber på at jeg kan komme herfra den 7. eller 8. august, men det finder jeg forhåbentlig ud af før jeg skal hjem, hvornår det end sker :P

Ingen kommentarer: