lørdag den 16. juni 2007

Stadig juni, og nu har jeg altså mødt nogle tv-stjerner...

Mange mener at fordi jeg er i USA, nærmere bestemt LA så skal man møde kendte mennesker. Som jeg siger, så har jeg ikke rigtig mødt så mange fordi ingen kommer og banker på min dør. Men nu kan jeg altså sige at jeg har mødt nogle. Ved dog ikke hvor kendte de er i DK, men herover er der flere der ved hvem de er. Må nu indrømme at jeg ikke lige kan huske deres navne, men hvad gør det så længe jeg har billeder af dem???


Helt sikkert ved i alle at jeg står sammen med Curious George, bedre kendt under navnet Peter Pedal i DK. James og jeg er blevet faste tilhængere af ham om formiddagen...i hvert fald de fleste formiddage.
Og hvad angår de andre billeder...så kan i alle sikkert kende mig:) og jeg er sammen med en anden au pair på to af dem. Men der er et utal af det mandlige køn, og de er alle skuespillere - eller de spiller i hvert fald med i film/serier på de amerikanske skærme. En af dem spiller med i Number og en anden med i 24 timer som jeg er stor fan af. Hvad de andre angår, kan jeg ikke huske hvad de spiller med i. Den eneste kvinde der var med til opvisningen spiller med i serien everybody hates Chris.

Men for at starte fra begyndelsen så har jeg været i Universal Studios, hvor billederne nu engang er taget. På trods af for meget sol og ømme fødder, så kan jeg ikke klage over en fantastisk dag, og specielt når man nu engang har mødt nogle skuespillere.

Det er sidste nyt fra denne weekend.

Ingen kommentarer: