søndag den 8. juli 2007

Utroligt som tiden går....

Så har vi paseret den 7. juli, hvilket vil sige der er en måned til mit VISA udløber. Jeg er begyndt ikke at kunne forstå at jeg har været væk fra Danmark i 11 måneder nu. Men det har dog været 11 fantastiske måneder i LA.

Jeg er temmelig smadret i dag. Vi har været oppe på ranchen for at besøge Mke's forældre. Det er anden gang jeg er deroppe, og helt ærligt, er jeg glad for at det ikke har været mere ofte. De bor i midten af ingenting - eller det vil sige, der er bjerge hele vejen omkring dem, så det er en fantastisk natur, men man møder ingen mennesker der. Jeg havde James i nogle timer et par dage, og ellers så lavede jeg ingenting resten af tiden. Det var nu afslappende. Temperaturen var oppe omkring 35-40 graders celcius på den varmeste dag vi havde, og det var altså ikke til at holde ud. Heldigvis var vi så heldige at temperaturen lå omkring 30 de fleste dage deroppe.

I dag skal jeg mødes med to au pairs som jeg var i NY med tilbage i august. Den ene skal med mig hjem og overnatte til i morgen, så det blir hyggeligt. Sidste weekend kom de begge til LA, og jeg viste dem lidt rundt i området, så de kunne opleve LA. Det var nu alt for varmt, når man har en bil uden Air Condition...og især når temperaturen begynder at nærme sig 40 grades celcius :S

Men nu står den sidste tid på at planlægge de sidste 4 uger jeg har tilbage. Den ene uge er jeg alene, fordi Lisa, Mike og James tager til Mexico på ferie. I den uge håber jeg på at kan få lavet en del, så jeg kan slappe af de sidste uger der er tilbage derefter. Tiden går så hurtigt nu, at jeg gerne ville skrue tiden 2 måneder tilbage, så jeg har mere tid herover, men er nu glad for at enden er nær, så jeg kan komme hjem igen.

Til jer der læser dette....Nyd sommeren....hvis i kan se den for al regnen..... ;)

Ingen kommentarer: