søndag den 22. juli 2007

Enden er nær.....(for opholdet i USA)

Tiden går, og nu er der bare ikke lang tid tilbage. Jeg er så småt begyndt på at pakke, men nøjh hvor er der mange ting man skal have sorteret efter et helt år. Man kan virkelig få skrabt en masse "ragelse" sammen, og i sidste ende ved jeg ikke hvor jeg skal gøre af det, for det kan ikke være i mine kufferter. Jeg håber bare jeg kan have det mest nødvendige med mig hjem, og så finder jeg ud af hvad jeg gør men resten.
Jeg ved alle siger jeg skal nyde den sidste tid herover, men det er nu ikke helt nemt når jeg ikke har længere tid tilbage, end jeg har. Det eneste jeg efterhånden har i hovedet, er at komme hjem til min familie igen. Et helt år er lang tid at være uden sin familie, men også lærerigt.

Gennem de sidste par uger har jeg fået en ny yndlingssang. "Home" sunget af Chris Daughtry. Omkvædet starter så ledes: I'm going home to the place where I belong. Jeg synes det er en kanon sætning, og hele sangen fortæller en god historie. Bedst af alt synes jeg at den beskriver godt med hvordan jeg har det nu, at jeg skal hjem til hvor jeg hører til - for jeg mener at mit liv skal leves i Danmark nær familie og venner.

1 kommentar:

LeneRoz sagde ...

er du kommet hjem? Hvornår skriver du på din blog igen? eller blev den kun brugt derover...for så kan jeg bare slette mit link til den....er du egentlig på msn og/eller skype?
Knus lene rosager