mandag den 26. november 2007

Hjemme...?

Nu har jeg været i Danmark i næsten 4 måneder, og synes efterhånden jeg er faldet til. Bor hjemme ved de gamle og studerer. Jeg længes efter mit år i Los Angeles, og håber jeg snart kan kommer over og besøge alle dem jeg kender, samt rejse lidt rundt i USA. Men der er så mange andre ting jeg også gerne vil. Jeg håber at når jeg er rede til det, så falder det hele på plads.
I den tid jeg har været i Danmark er det sket en masse. Har brugt største delen af mine weekender på at besøge venner, men kan godt mærke at det ikke hele tiden er lige nemt at få det hele til at falde på plads. Skal tænke på skolen først og fremmest, på trods af at jeg skal have et liv udenfor skolen.
Højtiderne er begyndt i USA, og det er ikke helt nemt at sidde i lille Danmark og tænke på at jeg gerne vil være i USA og fejde disse dage sammen med dem jeg holder af. På trods af at jeg kune har været i USA i et år, har jeg taget højtiderne til mig, og savner dem mere end jeg kunne ha forestillet mig - ville ønske jeg kunne komme til LA igen snart og være med til at fejre nogle af de højtider de har derover.
Har stadig ikke set alle de venner jeg har, men håber det kommer med tiden - ser frem til at komme til at færdes hvor jeg kan se kendte ansigter - det er noget af det vigtigste for mig.
En del af mig vil altid høre til i LA, selvom jeg ikke kunne forestille mig et permanent ophold i LA. Jeg har fået mig en familie for livet i LA, og det betyder meget for mig.

Ingen kommentarer: